Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2007 20:09 - CnoMeH4eTa
Автор: zorito Категория: Забавление   
Прочетен: 435 Коментари: 4 Гласове:
0



©ЛЮБОВНИ СПОМЕНИ©

Призована си пред съда на любовта по обвиненията:
1. че нахлу с взлом в сънят ми
2. ограби чувствата ми и превзе сърцето ми
За тези си деяния си осъдена да си с мен цял живот. Какво пледираш: виновна или невинна?

Чувствам че ти нямаш чувство да почувстваш моите чувства!

Казаха ми, че един ден е 24 часа, че един час е 60 мин., но никoй не ми каза че една минута без теб е цяла вечност!

Любовта е чувството, което чувстваш когато си почувствал, че чувстваш чувството, което никога не си почувствал!

Миналата нощ изпратих един ангел да те пази, но той се върна бързо, аз го попитах защо, а той ми каза - ангели не пазя!

Любовта - тя започва тогава когато заради друг ти си готов да измениш на себе си!

Хубава си дявол да те вземе
и нека този дявол бъда аз.
И срещу дявол ще изляза на сражение
ако той застане между нас!

Той я обичаше - Тя него не!
Той я сънуваше - Тя него не!
Той я ревнуваше - Тя него не!
Той я забрави - Тя него не!

Мечтая да бъдеш такава каквато беше тогава когато мечтаеше да бъдеш такава каквато си сега!

Лошо е да си пиян и да няма кой да те подпре, но по-лошо е да си влюбен и да няма кой да те разбере!

Истинската любов няма happy end, защото истинската любов никога не свършва.

Любовта не е да си намериш някой, с когото да живееш, а някой без когото не можеш да живееш.

Майната ти обич моя,
ти не си добре.
Като мен жена ще срещнеш,
само че незнам къде.

Обичам да ме обичаш както ти обичаш.

Ако всеки път когато си мисля за теб на небето пада по една звезда,то много скоро луната ще разбере какво е самота.

Слънчице прекрасно,
искам те ужасно.
Как до тебе да се гушна,
нежни думи да ти шушна?
Аз за тебе си мечтая,
с устни да те подлудя желая!

Ако някога ме намразиш - убий ме, вземи ножа и режи. Но когато стигнеш до сърцето - СПРИ, защото вътре си и ти!

Сърцето ми се пука като грах
настъпано от дългия ти крак.
Да го погаля малко ме е страх,
но иначе за теб ще съм глупак.

Сам не е добре,
и сама не е добре,
но сам и сама,
сами на саме,
това вече е добре!

Какво ще правиш в този ден?
Защо не вземеш да се влюбиш в мен?
Аз пък още щом те зърна,
Тъпкано ще ти го върна!

Вземи малко страст, доза романтика и шепа еротични преживявания и ще получиш бегла представа какво те очаква с мен!

Когато слънцето залязва
и губи вече свойта мощ,
помни,че то от мен ти казва,
целувам те и лека нощ!

Ако някой напише с лед върху слънцето ОБИЧАМ ТЕ, значи те обича повече от мен.

Здравей,любов моя! Вкараха ме в болницата и ми откриха вода в коляното, камъни в бъбреците и ТЕБ в сърцето.

Любов е, когато не искаш да си лягаш да спиш, защото реалността е по-прекрасна от сънищата.

Да биха знали всички птички, че ти си тъй далеч от мен, те никога не биха пели, а биха плакали със мен.

Красив роман е любовта,
в романа героите са двама,
щом станат повече от двама,
романът се превръща в драма.

Снегът пътеките затрупа
и кърши клони с ледени ръце,
но една пътека той не ще затрупа,
от моето към твоето сърце.

Преди да легнеш тази вечер, отвори прозореца, почувствай как вятъра те гали, чуй смеха на звездите и приеми целувката, която луната ти праща от мен!



Тагове:   ETA,


Гласувай:
0




1. анонимен - Добре дошла:-)))
15.05.2007 20:31
Добре дошла:-)))
цитирай
2. cerafina - :)
15.05.2007 21:11
Welcome!
цитирай
3. leif - Добре дошла. Добър вкус имаш:-))))
15.05.2007 21:36
Добре дошла.Добър вкус имаш:-))))
цитирай
4. iveta73 - Привет и от мен
16.05.2007 14:42
Добре дошла в голямото блогърско семейство:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zorito
Категория: Забавление
Прочетен: 6126
Постинги: 1
Коментари: 4
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол